Fiskerikonsulenten spånar - del 117
- C-J Natur
- för 2 dagar sedan
- 1 min läsning
Rullar på bra. Nu är det högtryck på det som lever i vattnet och på land så mycket tid spenderas i fält. Om du ringer och jag inte svarar kanske jag står med en fisk i handen som ska mätas eller så går jag med vattenkikaren eller så sitter jag vid ratten och koncentrerar mig på bilkörningen. Skriv gärna ett mejl så återkopplar jag. Glöm inte att ha lite koll på det som surrar därute och speciellt efter ekoxen som i år ingår i ett upprop. Får du någon ovanlig fisk eller varför inte någon vanlig som du undrar något kring, tveka inte att fråga mig. Och jag tar ständigt emot rapporter om fiskar, musslor och annat som lever i vattnet. Häromdagen fick jag frågor om iglar, kul! Vi hörs!




Kommentarer